היכן הכל התחיל?

הבלוג שלנו נועד להכרות יותר מעמיקה איתנו ועם הפעילויות שלנו ולמי שמעוניין לרדת קצת לעומק, להתעדכן בחומר המקצועי והכל בשפה פשוטה ומובנת.

היכן הכל התחיל?

רציתי לשתף אתכם בבלוג הראשון בתהליך שהוביל אותנו להקים את הפרויקט הזה.

בתור הקדמה אספר בקצרה על עצמי, ואיך התגלגלתי בטעות להיות מטפל בפציעות ספורט, ובסופו של דבר להקמת העסק הנוכחי.

שמי שי שלו, נעים להכיר 🙂 נולדתי וגדלתי בקיבוץ ניר עוז (בעוטף/"חוטף"-עזה). בילדותי איפיינו אותי שלושה דברים, הייתי שמנמן, חזק מאוד, ואהבתי ספורט. כבר בכיתה ה'-ו' ידעתי שאהיה ספורטאי!

מכיוון שבגיל 13 כבר הייתי בגובה 1.80מ' ושקלתי לא מעט (הפרטים שמורים במערכת) צורפתי לנבחרת האתלטיקה של בית הספר בתור…הודף כדור ברזל.

משם הכל התחיל, ועד כיתה י"ב הספקתי לזכות כמה פעמים בתואר אלוף ישראל לנערים ונוער בהדיפת כדור ברזל.

בתואר אלוף ישראל לבוגרים זכיתי לראשונה בגיל 21, ושמרתי על התואר 13 פעמים ברציפות. תוך כדי, עם מלגת ספורטאי, באוניברסיטה, בארצות הברית, השלמתי תואר ראשון בשיווק ותואר שני בניהול.

כאשר חזרתי לארץ, בגיל 28, ולאחר לבטים קשים, החלטתי שמכיוון שזאת ההזדמנות האחרונה לעסוק בספורט, אני מוותר על כניסה לשוק העבודה וממשיך להתאמן. וכאן הסיפור מסתבך…

החלטתי בזמני הפנוי ללמוד להנאתי עיסוי ספורטאים אצל ד"ר אהרון יעקובי. לאחר סיום הקורס חברי האתלטים "הכריחו" אותי לטפל בהם, וככל שטיפלתי יותר, נהנתי יותר!

משם ההתדרדרות היתה די מהירה…זה הוביל למעל עשור עם נבחרת ישראל באתלטיקה, שלוש עונות במכבי תל-אביב בכדורגל, ועבודה עם מאות ספורטאים מקצוענים וחובבנים.

עם השנים ועליית הפופולאריות, מספר רצי המרתון והתריאתלטים החובבנים גדל מאוד, וכיום הם החלק הארי של מטופלי.

לאחר מחשבה של כמה שנים, כיצד ליישם את הידע שרכשתי הן כספורטאי והן כמטפל של ספורטאים מקצוענים וחובבנים. ההחלטה שקיבלתי היתה לשלב בין הידע שלי במניעת פציעות ספורט, והנסיון הרב עם ציוד לטיפול עצמי במטרה לעזור לספורטאים ומאמנים למנוע את התסכול הרב של להיות פצוע, ומושבת מפעילות.

המסקנה שלי היתה שהדרך אל האושר כוללת שילוב נכון של ציוד עיסוי עצמי, תוכנית התאוששות לכל סוגי האימון, סרטוני הדרכה מקצועיים, ודגש על שפה פשוטה וקלה להבנה.

יצאתי לבדי לדרך, התחלתי לחפש יבואנים של ציוד, רעיונות וחומר לאתר האינטרנט. במהלך התהליך תוך כדי שאני לוחץ עליו חזק עם המרפק, הצטרף מטופל שלי לעסק: רון עדות – בן קיבוץ שפיים, תריאתלט חובב,גולנצ'יק מושבע, והמייסד/המנהל/המצביא של חברת אופטרוניקס (שעד היום אני לא באמת יודע מה היא מייצרת:)

בהמשך הצטרפה לנבחרת שלנו שני שור האלופה! שני מומחית בסחר מול חברות מסין, והיא דואגת שיגיע לארץ כל מוצר על פי שיגעונותיו של כותב שורות אלו..תודה שני!

יחד הגדרנו את מטרת העסק מתוך הבנה עמוקה עד כמה הספורט עושה למתאמנים טוב: לאפשר למתאמנים להמשיך בספורט מקסימום שנים, עם מינימום פציעות!

אזהרה! תופעות לוואי לעבודה איתנו עלולות לכלול:

שיפור ההתאוששות בין אימון לאימון

ירידה משמעותית בסיכוי לפציעות

שיפור תוצאות

הפחתה ניכרת בשחיקת הגוף והמפרקים

ברוכים הבאים ל RUNFREE

שמחים שהצטרפתם אלינו!

שני, רון, ושי